Üniversiteye gidesim yok ama zorunda hissediyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapmalı?

Gerçi benim hiçbişey yapasım yokta neyse ilerde bi dayanağım yani mesleğim olsun diye zorundalık hissediyorum işte
Üniversiteye gidesim yok ama zorunda hissediyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapmalı?
Cevapla