İletişim sektörünün geleceğini nasıl görüyorsunuz?

Selamlar arkadaşlar, iletişim sektörü her kurumda, işde bırakılamayacak ve devam etme süreci bir nevi daha da dijitalleşecek tarzda görüyorum.
Soruyla ilgili görüşlerinizi merak ediyorum.

#İletişim
İletişim sektörünün geleceğini nasıl görüyorsunuz?
Cevapla