Bu lisede yurt dışına çıkmak nasıl oluyor? Bilgisi olanlar bir yardımcı olabilir mi?
Merak ettim de.
Merak ettim de.
Euro Desk sayesinde, bir dernek bulacaksın eurodesk ile bağlantılı olacak. Arkadaş grubu olarak gidip bir projede yer almak istediğinizi, yurt dışında herhangi bir projeye sizi yönlendirmelerini isteyeceksiniz.
Teşekkürler araştıracağım bunu ^^
Hahah tamam :D
Ben şu an 24 yasindayim venezuelada okuyorum. 16 yasinda amerikaya lise icin gittim 19 yasina kadar ordaydim. Imkanin varsa okul icin kesinlikle gitmelisin hem kulturun artar hemde anadilin gibi konusursun
Ya bu öğrenci programlarını kastetmiştim ben. Hani biz yurt dışına gidiyoruz onlar buraya geliyor. Onun şartları falan ne? Nasıl haberimiz olacak vs? Yoksa durumum orada okuyacak kadar yok.
Bunu yapan kurumlar var exchange student diye geciyor anlasmali olduklari okullar var. Ben oyle gitmedim ama bildigim bir sey vae YFU diye bir onu arastir istersen bir suru ulke secenekleri var. Istersen yazin gidiyorsun istersen kisin birkac ay gidiyorsun. Oraya gidince koruyucu ailede kaliyorsun dilin gelissin diye bir arastir derim
Tamam araştıracağım teşekkürler ^^
okul bu imkanı sağlıyor. yurt dışında farklı ülkelerde farklı okullarla anlaşma yapılıyor ve öğrenciler belirli bir süre oradaki okulda oluyor, konferanslara katılıyor, staj eğitimi görebiliyor.
Böyle bir şey olsa okul bize duyurur heralde değil mi?
evet okul mutlaka duyurur. öğrenci seçimi başarılı, ingilizceyi başlangıç seviyesinde (en azından günlük dil bilgisi) olan ve oradaki masrafları karşılayabilme durumuna göre seçerler. tabii istisna durumlarda olabilir. örneğin: öğrenci başarılı fakat masrafları karşılayabilecek durumda değil, bu durumda okul personeli devreye girer sonuçta okullarını temsil edeceği için bu öğrencinin masraf yükünü azaltır ya da karşılarlar.
Tamam teşekkürler yardımların için. ^^
rica ederim :)
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar