

Evet bu sene bıraktım
Bırakmayı düşünüyorum
Hayır bırakmadım
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Şimdi eğer Üniversite de güzel bir bölüm okuyorsanız (TIP, Diş Hekimliği, Hukuk) gibi ya da geçerliliği olan herhangi bir bölüm ekonomik durumlar yüzünden Eğitim yarıda bırakılmaz o bölümler için her türlü fedakarlık yapılır sonuçta getirisi olabilecek bölümler ancak Yakında o bölümlerin de bir önemi kalmayacak Ülke de işsizlik katmanı artıyor. Diğer bölümler için bence Bırakılır. verdiğiniz masraflara değmez Ülke de birçok Üniversitedeki bölümler artık popülerliğini kaybetti Özellikle Eğitim Fakültelerinde okuyanlar. bir getirisi yok. Lise yi bitirdiğinde eğer bir kapasiten yeterli değilse en güzeli sigortalı bir işde çalışmak ya da kariyerin de hangi mesleğin varsa onu yapman lazım
Bu dönemde uluslararası bir üniversiteye veya uluslararası bir şirkette ise girilmeyecekse okunmaz. Dershanelere ortaokul, lise, KPSS derken 40 bin TL artı, okurken yol masrafı, barınma 300 bin TL vereceğine okuma daha iyi. Okuyunca 10.000 TL maaşla işe başlayıp, kariyerinin sonunda 30.000 TL' ye yükselmiyorsun. Amerika, Avrupa, Avustralya' da çalışma şansı olmayanlar okumasın. Net söylüyorum.
Ben bıraktım sonra da pişman oldum şansıma üni başladığım yıl durumlar iyi değildi zor yetiyordu param zaten derslerde kötüydü. Bu sene bıraktım yapacak bişey yok askere gidicem.
Evet bir şekilde herkes durumunu ona göre değerlendirmeli hayat bu maalesef, Allah herkesin yardımcısı olsun...
Cevap
3Cevap
Eğitim hayatım biteli 3,5 sene oldu ama gerekirse taştan çıkarır paramı yine okurdum maddiyattan kaynaklı geleceğimden vazgeçmezdim
2013 de maddiyat yüzünden bırakmıştım ☹️ Hamdolsun şu an ekonomik durumum iyi
Evet hâlâ bırakmak zorunda kaldığım bölümün kyk'sını ödüyorum.
Üniversiteye bu sene gidicem, ailem de maddi olarak yardım etmez, burs falan da bulamazsam mecbur okulu bırakıp çalışacağım
Bırakmadım, bırakmayın da aklı olan bırakmaz
Birakmak cok sacma olur vazgecme
Yol bulunur bi şekilde
Aynen öyle ama gün geçtikçe sanki daha kötüleşiyor gibi her şey...
Yoh bırakmadım cnmm
Bırakmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?