Kendi salonuma Geçersem okul okumayı bırakmam mantıklı bir karar mı sizce?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi salonuma Geçersem okul okumayı bırakmam mantıklı bir karar mı sizce?
4 yıl önce kamyondan şiimdi ki halime tır şöförlüğüne geçtim çok şükür işimi seviyorum iyi de kazanıyorum bu yüzden nasip oldukça ömrüm yettiğince yapacağım yaşamak para kazanmak için çalışıyoruz sonuçta ve yol yapmayı seyahat etmeyi seviyorum
Cevap
3Cevap
Mantıklı değil
Genelde bütün kızlar okulu önemser erkekler boş olduğunu bilir sana tavsiyem kesinlikle türkiyede okul önemsizdir boşa okursun mesleğine bak
Zaten mesleğimdeyim suanda ve tabi bir yandan sınavada hazırlanıyorum
Kızların yorumlarına bakıyorum belirttiğim gibi hepsi okul önemli demiş çünkü kızlar üniversite ortamının hayali ile büyür ama dediğim gibi bu ülkede üni okumanın sana tek avantajı belki arkadaş çevresi ve eğlenebileceğin bazı anıların olur onun dışında hiçbir artısı hiçbir katkısı olmaz sana emin ol çevremde 4 yıllık üni bitiren insanlar var ve işsizler bazılarıda asgari ücret ile çalışıyor tabi boğaziçi marmara gibi çok kapsamlı üniversiteler dışında bu söylediklerim oralarıda tutturmak girebilmek bildiğin gibi kolay değildir diğer ünilerde okumak zaman kaybıdır bu ülkede mesleğine devam et pişman olmazsın 2 üni bitiren adamdan daha iyi para kazanırsın hayatını yaşarsın bu ülkede emin ol güven bana :)
Okumak önemlidir muhakkak bir üniversite hayatın olsun canm
Okuyup bişey olamazsın zaten boş ver okulu
Okumqk önemli okumaya devam
Hayır değil
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?