Şirketler iş görüşmesine gidenlerin yol parasını karşılamalı mı?

Twitter'da bir kullanıcı gittiği iş görüşmesinde karşılaştığı inceliği paylaştı. Mülakata gittiği şirket zarfın içine: "...Henüz başvurunuz sonuçlanmadığı için prensiplerimiz gereği iş görüşmesine gelen adaylara ekstra yük olmamak adına, bizim için ayırdıkları yarım günü çalışılmış gün sayarak ücretlerini tarafına ödemekteyiz." mesajını yazarak 100 TL para koydu.

İş arayan insanlar için şirketlerin bu tür uygulamaları kural haline getirmesi sizce nasıl olur?
Şirketler iş görüşmesine gidenlerin yol parasını karşılamalı mı?
Şirketler iş görüşmesine gidenlerin yol parasını karşılamalı mı?
Cevapla