İstemediğim bölümü 2 sene okudum, bırakmaya karar verdim. Mantıklı mı sizce?

sürekli 2 senen gitti yazık ettin falan diyorlar motivasyonumu düşürüyolar ne yapmalıyım
İstemediğim bölümü 2 sene okudum, bırakmaya karar verdim. Mantıklı mı sizce?
Cevapla