İstemediğim bölümü bırakmak istiyorum?

İkinci senemde sözelde 70.000 e girdim ve biraz da olda ailemin zoruyla (ileriye dönük baktıkları için iş imkanından dolayı zorlama aslında) ilahiyatı kazandım ve ben genel olarak öğretmenlik istiyorum diye bende mecbur kaldım:( ama benim asıl istediğim hayalimdeki meslek okul öncesi öğretmeliği ve çok istiyorum. Sizce okulla birlikte sınava mı çalışsam (bu da 1. sınıfın belki derslerinin az olm dolayı) yoksa dondurup tekrar yks ye mi çalışsam?
İstemediğim bölümü bırakmak istiyorum?
Cevapla