Eğitim & Kariyer Üniversite öğrencisiyim işe başladım ve sigorta girişi sıkıntı oldu dediler bu mümkün mü bir dene sıkıntısı var dedim devamı aşağı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Pek bişey söylemediler tam zamanlı yapmadık gibisinden konuştu bana yalan gibi geliyor ne düşünüyorsunuz Güncellemeler+1 yıl Bir de bana başladığını söylemişlerdi 3 hafta geçti anca söylüyorlar Üniversite öğrencisiyim işe başladım ve sigorta girişi sıkıntı oldu dediler bu mümkün mü bir dene sıkıntısı var dedim devamı aşağı? Cevapla Üniversite Soruları İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Ebruliiii33 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Hıc oyle bir şey yok çalıştığım yerde eleman girişlerini ben yapıyorum, ise girdigimde hatta üniversite ogrencisiydim tam zamanlı sigorta yaptılar 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Peki niye böyle bişey yaparlar anlam veremiyorum Yorumla Ebruliiii33 +1 yıl Daha az sigorta ödemek için kandırmışlar Yorumla Soran +1 yıl İşten çıktım onları yarı yolda bıraktım valla hiç kimde kudura bakmasın Yorumla
Curiosus Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Sigortasız işte çalışmayı kabul etme. Yarı zamanlıyı da etme. Bilerek çalıyorlar senden. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl O şirketi terkedip kurumsal şirkete geçtim Yorumla
ansızınsessizce07 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Öğrenci olduğundan sigorta oluyor mu bilmiyorum ama hakkını savun yani 0 10 Yorumla Soran +1 yıl Bir de 2 hafta önce başlandı dendi şimdi de böyle diyorlar ne demek bu Yorumla ansızınsessizce07 +1 yıl Yarım zamanlı da oluyor 15 günlük sigorta oluyor Yorumla ansızınsessizce07 +1 yıl Bende üniversite öğrencisiyim ama ben yaptıramadim öğrencisine sigorta hata veriyor diyip durdular Yorumla Soran +1 yıl Yalan söylüyorlar bence çünkü iki tane büyük şirketler bu şekilde beni kabul ettiler niye sistem sıkıntı yapsın? Yorumla ansızınsessizce07 +1 yıl Bende öyle düşünüyorum işte ama bilmiyorum ya fazla da uzatmak istemedim girdim işe Yorumla Soran +1 yıl Ay bi de başladı dediler sonra sıkıntı oldu dediler böyle olmamalıydı ya sinirime gitti Yorumla ansızınsessizce07 +1 yıl Başladıktan sonra sıkıntı olacağını sanmıyorum Yorumla Soran +1 yıl Bende öyle düşünüyorum Yorumla ansızınsessizce07 +1 yıl Benim iş olmadı da bari seninki olsun Yorumla Soran +1 yıl Senin de olur inşallah Yorumla
mceviz Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 411 cevap paylaştı. Yalan yok öyle bir şey.. konuş adamakıllı sigortanı yatırsınlar.. önemli.. 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Konuştum dedim ki düzeltin daha sonra kurumsal yerden iş teklifi aldım şimdilik ellemeyin dedim 😒😒 Yorumla Soran +1 yıl Sanırım ben bu şirketi bırakıcam 1 ay dolmadı ama sigorta girişi yapılmamış vs tırstım biraz Yorumla mceviz +1 yıl Güven vermiyor.. bu şekilde çalışma Yorumla Soran +1 yıl Bir de 2 hafta önce başlandı dendi şimdi de böyle diyorlar ne demek bu Yorumla Soran +1 yıl Sen olsan ne yapardın Yorumla Soran +1 yıl Bir de demezler mi biz size güvendik aylarca görüştük başk personel düşünmedik vs 🙄 Yorumla mceviz +1 yıl Önce sigorta girişimi kontrol eder eğer başlamamış veya dedikleri fiyat üzerinden girişimi yapmamışlarsa şikayet ederdim.. bir telefona bakar Yorumla mceviz +1 yıl Sonra da bırakır çıkardım Yorumla Soran +1 yıl Off baktım da görünmüyordu bir ay sonra görünür diyordu sitelerde o yüzden şey yapmadım 😏😏 Yorumla mceviz +1 yıl Evet 1 ay sonra görünür.. ama e-devletten başkangıç tarihine gitişine bakabiliyor olman lazım Yorumla Soran +1 yıl Evet şikayet etmem gerekiyor böyle olmaz Yorumla mceviz +1 yıl Durduğun hataa Yorumla
xxjellxx Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Öyle bir şey yok yalan söylüyorlar inanma öğrencide olsan 18 yaş üstüysen sigorta yapmak zorundalar 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle öyle Yorumla
Master81 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 87% +1 yıl şikayet et yesinler cezayı. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Bir de 2 hafta önce başlandı dendi şimdi de böyle diyorlar ne demek bu Yorumla Master81 +1 yıl E devletten kontrol et. yapıp yapmadıklarını gör.normalde girdiğin gün başlatmaları gerekiyor. Tam zamanlı, yarı zamanlı olması farketmiyor. Yorumla Soran +1 yıl Göremedim aonra araştırdım 1 ay sonra görülüyor diyordu Yorumla Master81 +1 yıl Senin için önemli bir iş değilse direkt şikayet et cezayı yesinler. Önemli diyorsan ses çıkartma devam et çalışmaya Yorumla Soran +1 yıl Çıkacam zaten başka bir yerden iş teklifi aldım Yorumla Master81 +1 yıl www.ssk.biz.tr/isci-sikayeti-nereye-yapilir/ Yorumla Soran +1 yıl Aradım okulu arayın dediler şimdi onlara soruyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hıc oyle bir şey yok çalıştığım yerde eleman girişlerini ben yapıyorum, ise girdigimde hatta üniversite ogrencisiydim tam zamanlı sigorta yaptılar
Peki niye böyle bişey yaparlar anlam veremiyorum
Daha az sigorta ödemek için kandırmışlar
İşten çıktım onları yarı yolda bıraktım valla hiç kimde kudura bakmasın
Sigortasız işte çalışmayı kabul etme. Yarı zamanlıyı da etme. Bilerek çalıyorlar senden.
O şirketi terkedip kurumsal şirkete geçtim
Öğrenci olduğundan sigorta oluyor mu bilmiyorum ama hakkını savun yani
Bir de 2 hafta önce başlandı dendi şimdi de böyle diyorlar ne demek bu
Yarım zamanlı da oluyor 15 günlük sigorta oluyor
Bende üniversite öğrencisiyim ama ben yaptıramadim öğrencisine sigorta hata veriyor diyip durdular
Yalan söylüyorlar bence çünkü iki tane büyük şirketler bu şekilde beni kabul ettiler niye sistem sıkıntı yapsın?
Bende öyle düşünüyorum işte ama bilmiyorum ya fazla da uzatmak istemedim girdim işe
Ay bi de başladı dediler sonra sıkıntı oldu dediler böyle olmamalıydı ya sinirime gitti
Başladıktan sonra sıkıntı olacağını sanmıyorum
Bende öyle düşünüyorum
Benim iş olmadı da bari seninki olsun
Senin de olur inşallah
Yalan yok öyle bir şey.. konuş adamakıllı sigortanı yatırsınlar.. önemli..
Konuştum dedim ki düzeltin daha sonra kurumsal yerden iş teklifi aldım şimdilik ellemeyin dedim 😒😒
Sanırım ben bu şirketi bırakıcam 1 ay dolmadı ama sigorta girişi yapılmamış vs tırstım biraz
Güven vermiyor.. bu şekilde çalışma
Bir de 2 hafta önce başlandı dendi şimdi de böyle diyorlar ne demek bu
Sen olsan ne yapardın
Bir de demezler mi biz size güvendik aylarca görüştük başk personel düşünmedik vs 🙄
Önce sigorta girişimi kontrol eder eğer başlamamış veya dedikleri fiyat üzerinden girişimi yapmamışlarsa şikayet ederdim.. bir telefona bakar
Sonra da bırakır çıkardım
Off baktım da görünmüyordu bir ay sonra görünür diyordu sitelerde o yüzden şey yapmadım 😏😏
Evet 1 ay sonra görünür.. ama e-devletten başkangıç tarihine gitişine bakabiliyor olman lazım
Evet şikayet etmem gerekiyor böyle olmaz
Durduğun hataa
Öyle bir şey yok yalan söylüyorlar inanma öğrencide olsan 18 yaş üstüysen sigorta yapmak zorundalar
Kesinlikle öyle
şikayet et yesinler cezayı.
Bir de 2 hafta önce başlandı dendi şimdi de böyle diyorlar ne demek bu
E devletten kontrol et. yapıp yapmadıklarını gör.
normalde girdiğin gün başlatmaları gerekiyor. Tam zamanlı, yarı zamanlı olması farketmiyor.
Göremedim aonra araştırdım 1 ay sonra görülüyor diyordu
Senin için önemli bir iş değilse direkt şikayet et cezayı yesinler. Önemli diyorsan ses çıkartma devam et çalışmaya
Çıkacam zaten başka bir yerden iş teklifi aldım
www.ssk.biz.tr/isci-sikayeti-nereye-yapilir/
Aradım okulu arayın dediler şimdi onlara soruyorum