Patronum 2 haftada sigortacılık öğrendim diyor, sizce hava mı atıyor yoksa mümkün mü?

Sigortacılık işini hiç tecrübesi yokken işe ilk girdiğinde önce 10 günde herşeyi öğrendimdiyor şimdi 2 haftada herşeyi öğrendim diyor bu mümkün mü ya çünkü çok detaylı ve o kadar sürede öğrenilmesi bence mümkün değil yoksa patron diye mi öyle konuşuyor

Patronum 2 haftada sigortacılık öğrendim diyor, sizce hava mı atıyor yoksa mümkün mü?
Cevapla