Arkadaşlar yardım edin. İşyerinde 5 ay önce Biri beni iltifatta geçilerek beni 20 bin lira dolandırıp bir ay sonra istifasını alıp fark ettiğim anda Gittim karakola hiç bilgi gelmedi. Mahkeme kararı da geç açılıyor heralde sinir oldum. Her ayda 845 tl zorlukla ödüyorum. Ev kirası Başka İşe devam ediyorum ama beni beğenmiyor ve bazen hata yapıyorum. Sonuç olarak bana dedi kendine iş bulucan ya dedi. Yoo ben böyle gayet iyiyim dedim. Demekki beni işten kazıklamak için. İşten çıkarsam başka iş bulmak daha zor olduğunu biliyorum. Ama ne yapacağımı bilmiyorum bütün borçlarımı kum üstüne kapatmak istiyorum. Daha yüksek maaş almak için ne yapmalıyım türkiyede olmayan mı çalışayım, yalnız başına iş yapamam.
Başka iş bul bekle
Türkiyeden ayrıl arkadaş edin
Olduğun yerde işe devam et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer