Merhaba
2 ve üzeri ortalama yapmazssam koşullu derslerden hep kalacağım arkadaşlar. Aof de okuyorum sınavlara nasıl çalışayım? 2 üzeri ortalama yapmak zor mu
2 ve üzeri ortalama yapmazssam koşullu derslerden hep kalacağım arkadaşlar. Aof de okuyorum sınavlara nasıl çalışayım? 2 üzeri ortalama yapmak zor mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Anadolu üni ise çıkmış sorulara bak. Yaz okulunda çıkmış sorulara çalıştım ortalamam 3/4.
Evet Anadolu üniversitesi.
Oha maşallah ne zaman mezun oldun yoksa hala okuyor musun
Sadece stajım kaldı
Bölüm nedir?
Ya bana yardımcı olur musun
Engelli bakım ve rehabilitasyon
Bende turizm otelcilik okuyorum.
İlk yılım. Birinci dönem hiç çalışmadim hep kaldım derslerden 94 ortalama 2 kaldığım ders 2 koşullu geçer var. Bu dönem 2 ve üstü olması gerek ki kosullulardan geçeyim :(((
Yaz okuluna kalırsan yaz okulunda 1 sınav yapıyorlar. Ve ben sadece vizede çıkmış sorulara bakabildim (finalde çıkmış sorulara bakmaya vaktim yoktu) son gün bakabildim (çünkü işte çalışıyordum). O yüzden dediğim gibi çıkmış soruları ve cevaplarını ezberle
O kadar konu video izlemeye gerek yok çok detaya inme. Dediklerime çalış kolay oluyor. şu an genel ortalamam 3.35 stajı da yaparsam mezunum mesela
Çok bu çok süper ya.
Dün ara sınav 5-6 tane çıkmış sınav çözdüm. Hep 10-13 doğru çıkıyor gerisi ya yanlış ya da boş.
Sana helal olsun ya süpersin
İnşallah geçerim ya
Cevaplari ezberle ben ezberliyordum biraz da sorulari ezberle. Sonra cevaplara bakmadan bir kağıda şıkları yaz. Bunu birden çok kez yap. 1 buçuk saate 40 50 tane ezberlersin
Tamam soru ve cevapları ufak ufak yazıyorum. Akılda çok kalıyor.
İnşallah geçerim.
Birde çok çok deneme çözüyorum çıkmış soru ve alıştırma çözüyorum
Geçersin güven kendine
İnşallah çıkmış soru çıkar.
094 ortalamayı toplamaya çalışıyorum 😄
Kasma bu kadar daha yaz okulu falan da var her türlü halledersin daha 1. Sınıfsın
content://media/external/downloads/133385
Turizm otelcilik bölümü iki yıllık. Evet de seneye kaldığım ders olmasın istemiyorum
Canlı dersler yok mu? Ünv sayfasındaki pdf materyalleri indirip çıkardım. Önce üniteyi kendim okuyorum sonra canlı derse giriyorum. Tekrar okuyorum denemeleri ve soruları çözüyorum. Pekişiyor
Canlı ders kayıtı + konu özetini bir kere okuyorum + kitap değerlendirmeleri + alıştırmalar + sonra çıkmış sınav soruları. Yine de insanın aklinda kalmıyor çok fazla kavram var
Hangi bölüm
Turizm otelcilik
Aslında kolay bölüm ama değişik değişik kavramlar var insanın aklına durmuyor
Sen bir de adaleti gör
Hahaha ben ders çalışmayı hiç birde sevmem.
Nefret ettim bu sınavlardan 340 puan aldım üni sınavından istediğim bölümü kazanamadim dedim daha girmem sinava
Aof okumak daha güzel bence
Bencede maksat mezun olmak.
Ya benim ortalama ilk donemeden çok düşük bu yıl 2 üzeri yapamazssam hep koşullu gevtiklerimden kalacağım ne yapmalıyım
Yaz okulu?
Bende ilk dönem hep kaldım ing dışında. Yaz okuluna kaydolucam
Yaz okuluna iki dersten kesin gireceğim.
2 tane de koşullu gectigim var. Bu dönem ortalama 2 olmazssa onlardan da kalmış oluyorum. Bu dönem de belki bı dersten kalırım belli olmaz. Riske atmak istemiyorum. Yaz okulunda maks 5 ders aliniuor
calısmıyorum... pismanmiym hayır
Offf neden düzgün bilgili kişiler görüş atmıyor