Bende şu an okuyorum hem maddi hemde rahatlık açısından yurt daha mantıklı geliyordu. Yurtta kalmayı seçtim. Birde bölgeden bölgeye yurt özellikleri de değişiyor ben baya iyi bir yurtta kalıyorum çok rahatim
Tek oda diye bir şey olmuyor canım. Yani çok gerilirsen anlaşamazsın zaten herkes memleketinden yanında birisi olmadan arkadaşı olmadan gelmiş oluyor yani arkadaş edinmen lazım zaten
Sende cazgır olacaksın o zman dkskal ben kaç kişiyi yolladım odamdan. Yok ders çalışıcam ses çıkarmayın sbah ondan önce dersimiz oluyordu mesela beni uyandırıyorsunuz ışığı açmayın 1 oldu 2 oldu yolladık korkmucaksın
Bak canım şöyle anlatıyım sana yurtta kalmanın da bazı kuralları vardır aynı odada 3 kişi kalıyorsan empati yaparak hareket etmen lazım herkes aynı parayı veriyor sonuç olarak ve onun rahatlığı benimkisinden önemli de değil. Biraz da gözünün pek dilinin sivri olması lazım yoksa milletin oyuncağı olunur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende şu an okuyorum hem maddi hemde rahatlık açısından yurt daha mantıklı geliyordu.
Yurtta kalmayı seçtim. Birde bölgeden bölgeye yurt özellikleri de değişiyor ben baya iyi bir yurtta kalıyorum çok rahatim
Maddi açıdan da daha iyi evet
ne kadar?
400 ödüyorum
ben daha pahalı bekliyordum peki kaç kişilik?
4 lakin 2 kişi kalıyoruz odada bu yönden sansliyim
4 kişi kötüymüş ya tek kişilikler ne kadardır? Ayrıca büyük şehirde misin?
Alışmak açısından evet
ben de öyle düşündüm ya
Evet en mantıklısı bu
Yurtta kalmakk. Yurt ortamı başkadır
ne kadar?
Ben okulumu bitirinceye kadar kalmayı düşünüyorum yurdum çok güzel çünkü
ne kadar fiyat?
E değişir şehirden şehire o Isparta da yarı özelde kalıyorum ben 375 veriyorum
kaç kişilik peki?
3 kişilik ama biz 2 kişi kalıyoruz
tek oda ne kadardır? Ayrıca anlaşmak zor olmuyor mu?
Tek oda diye bir şey olmuyor canım. Yani çok gerilirsen anlaşamazsın zaten herkes memleketinden yanında birisi olmadan arkadaşı olmadan gelmiş oluyor yani arkadaş edinmen lazım zaten
ama cazgır tipler var kavgacı olanlar yani. Arkadaş edinmeyle alakası yok ki. * bazı yurtlarda varmış?
Sende cazgır olacaksın o zman dkskal ben kaç kişiyi yolladım odamdan. Yok ders çalışıcam ses çıkarmayın sbah ondan önce dersimiz oluyordu mesela beni uyandırıyorsunuz ışığı açmayın 1 oldu 2 oldu yolladık korkmucaksın
nasıl yolladınız? Sanırım siz de biraz mafyatiksiniz asahadafs
Bak canım şöyle anlatıyım sana yurtta kalmanın da bazı kuralları vardır aynı odada 3 kişi kalıyorsan empati yaparak hareket etmen lazım herkes aynı parayı veriyor sonuç olarak ve onun rahatlığı benimkisinden önemli de değil. Biraz da gözünün pek dilinin sivri olması lazım yoksa milletin oyuncağı olunur
peki uyku satini nasıl ayarladınız? Biri uyuyacaksa diğerinin sınavı varsa nasıl oluyor? Ayrıca birine eşyanı vermeince takıyor mu?
gittin mi?
Canım çalışma odası bir şey var sabaha kadar çalışmak isterse oraya gidebilir
peki üniversitede not vermeyene kafayı takıyorlar mı? Senin engin tecrüblerinden faydalanıyım asaadsaddafaf
Evet yurtta kalmak.
Teşekkürler
Evett