Nisan sonu işten çıkıcam belli birikmişim var aileme versem mi?

üniversitede okuyorum part çalışıp şu an biraz var birikmiş aileme hep katkı verdim maaşımın yarısını vererek ama genede biriktirdim çift sayılı para var bankada bu parayla napsam
Nisan sonu işten çıkıcam belli birikmişim var aileme versem mi?
Cevapla