Depremzedeyim maaşım var ama aileme ayırmak istiyorum evimiz gitti bağış yapmasam kötü biri olur muyum?

Üzülüyorum ama bizede lazım yeni bir başlangıç için

Depremzedeyim maaşım var ama aileme ayırmak istiyorum evimiz gitti bağış yapmasam kötü biri olur muyum?
Cevapla