Aile evine maaşımdan para vermek istemiyorum ne demeliyim?

3 yıldır evime nerdeyse bütün maaşımı veriyorum. Yeri geldi çeyiz aldım eve eksik verdim diye demediğini bırakmadı babam. Şimdi ise artık vermek istemiyorum kredi kartı borcu falan yaptım. Motor almak istiyorum. Anneme para vermek istemediğimi söylediğimde vermelisin zorundasın akrabam ise baban seni eve koymaz diyor. Evet eve para vermezsem ya babam beni döver. Ne yapmalıyım nası savunmalıyım erkekler 18 yaşına gelince aileden kesiliyorlar ama biz kızlar bize bakmakla yükümlüler. Ben ne demeliyim nası kendi kazandığım parama sahip çıkabilirim ailemle aram çok kötü zaten güzel bi konuşma gibi bişey yardımcı olur musunuz?
Aile evine maaşımdan para vermek istemiyorum ne demeliyim?
Cevapla