20 yaşımdayım, bölüm değiştirmek için çok mu geç yoksa devam mı edeyim?

Arkadaşlar YTÜ deyim Kimya bölümü okuyorum hazırlık okudum şu an 1 biticek az kaldı. Bu yaz hemşireliğe geçimmi? Tutan yerler ama şehirdışı. Hem gelecek kaygısından hem de çok kimyayı sevemedim bilmiyorum sizin fikriniz nedir? İkisi de aynı sıralamada bu arada
YTÜ Kimya
Çanakkale / Aydın / Muğla Hemşirelik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
20 yaşımdayım, bölüm değiştirmek için çok mu geç yoksa devam mı edeyim?
Cevapla