gece 12 de mesaj attılar bugün için toplantı varmış diye bilgilendirdi çok geç değil mi?
sizce bişey söylemeli miyim?
sizce bişey söylemeli miyim?
Direk bişe söylersen o konunun yanlış olduğunu düşünemeyen yonetemeyen yöneticilerin düşmanlığını edinmiş olursun
Ama bir gün düzeltilmesini istediğiniz bir konu var mı
ya da şirkette aksayan yönler nelerdir diye anket gibi bir uygulama olursa orada belirtmek daha uygun olur bu isleri
Beyaz yakalı sınıfındaysan ve sana sulanma gibi bi durum yoksa bişi deme. Bazı kurumsal firmalarda yarın ne yapılacağı ya da ani gelişen olaylarda ani kararlar alınıp bilgilendirme yapılabilir. Size yaklaşım tarzına göre davranmalısın.
Cevap
4Cevap
Özel sektörde normal. Bir şey dersen yerine yeni bir çalışan bakma ihtimalleri yüksek. Normalde haklısın ama işte haklı olmakla bu işler maalesef ki yürümüyor
Cevap yazma ama hemen yargılayıp bana yürüyor gibide düşünme ilk defa olduysa olabilir bir durum
Hayır ya kadın kendisi öyle düşünmedim bile
Anladım ee sorun ne olabilir yani? Garip geldi şimdi
İş için mesaj atmış sonuçta belkide sonradan gelişen bir durumdu atmak zorunda kaldı.
İlgi duyuyor olabilir
Seni projesine dahil etmeyi düşünüyor
Gruptan mı özel mi
Özel
Senin gibi diğerlerine de mi özelden atmış
Hoşlanıyordur
Tacize girer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?