Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum günü gününe çalışıyorum not ortalamamı yüksek tutmaya çalışıyorum boşa mı uğraşıyorum?

Kesin işsizsin diplomalı işsiz sizin bölüm boşa çalışıyorsun diye tepki alıyorum sürekli derslerim çok iyi 2. Sınıfım günü gününe çalışıyorum siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü birinci bitirmek istiyorum yazın KPSS çalışmak istiyorum hiç bir yerde iş bulamazsam akademisyen olmak istiyorum ya da banka memuru bile olur ama herkes asla iş bulamayacak mışım gibi davranıyor maddi olarak zor okuyorum zaten bu emek boşa mı
Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum günü gününe çalışıyorum not ortalamamı yüksek tutmaya çalışıyorum boşa mı uğraşıyorum?
Cevapla