Üniversitede not önde oturmak her derse girip derslerde yok yazılmamak hocaların dediği her ödevi yapmak eziklik mi ben mal mıyım?

Üniversiteye başlayalı bir ay oldu yeni başladım yüz yüze eğitime her derse katılıyorum sürekli not alıyor ödevleri ve araştırmaları günü gününe yapıyorum arkadaşlarım arka da oturuyor not almıyor erkeklerle kaynatıyorlar dersi ekip okeye gidiyorlar ben gitmiyorum diye bana kızıyorlar bende mi bir sorun var okulu bitirip atanmak istiyorum hemen tek derdim bu
Üniversitede not önde oturmak her derse girip derslerde yok yazılmamak hocaların dediği her ödevi yapmak eziklik mi ben mal mıyım?
Cevapla