Tam 1 saat.. osu busu derken bi dunya saat geciyor hizli da olsam. Cantani hazirla hava durumuna bak ne giycegini ayarla kahvalti yap lavaboya git bazen de makyaj oluyor bir de sac var e birde hangi takiyi taksan derken amannn yazarken bile uzun sürdü
El ve yüz yıkama - 1dk Diş fırçalama - 1 dk Saç tarama - 1 dk 🤣 3 dk oluyor. Birde giyinme var onu saymadım. Makyaj yapamam. Bu kadar görünüşüme önem vermen, hijyen yeterli. Yeteri kadar hijyen kurallarına uyan birinin ekstra bir problemi yoksa yüzünde kapatıcak sivilcesi, makyaja ihtiyaç duyacak bir sorunu olduğunu sanmıyorum.
E uyanınca çişe gitmek de var oradan da al bir iki dakika falan onu şimdi saymazsan olmaz madem detaylı yapıyorsun xd O nedenle sana bir 10 dakika diyelim.
Şöyle soyluyim özenerek hazırlanmıyorum yani yarım saatte giyinip saçımı yapıp çıkıyorum ama özel günlerde veya önemli günlerde 5-6 saat'e anca hazırlanıyorum o yüzden genelde planlarımi son güne bırakmiyorum
20 dakika yeterli uyan elini yüzünü yıka dişlerini fırçala hafif bi makayj ( bb, rimel , renkli nemlendirici) üzerini giyin parfüm deo el kremi mükemmel üçlüyü kullan 1 bardak su iç çık
Bir dakika orada dur erzurum insanı sert görünür doğru havalardan ötürü ama insanını tanısan sıcakkanlı olduklarını anlarsın bizim dışımız soğuk içimiz sıcaktır 🌼
Saçlarımı tarayıp giyinip çıkmam 15 dakika. Makyaj ise giriyor ise 20 25 dakika. Makyaja göre değişir. Sabahları genelde üşengeç olduğum için makyajı iş yerinde yaparım.
10 dakika bile sürmüyor ya okulda etkilemek istediğim kimse yok etkilemeyi diyecek kimse yok o yüzden pek hazırlanmıyorum yani bir atkuyruğu yapıyorum gidiyorum😂