23 yaşına gireceğim hala üniversite okumadım çok mu geç kaldım?

Hayatımın hiçbir anlamı yok. 0 başarı. Hep kaygılarım yüzünden içime çekildikçe çekildim en sonunda bu yaşlara geldim. Hiç sevgilim olmadı, ailem tarafından sevgi görmedim ve arkadaşım olmadı. Aşırı yalnız, başarısız, korkağın tekiyim. Yaşamayı hak etmiyorum.
23 yaşına gireceğim hala üniversite okumadım çok mu geç kaldım?
Cevapla