Evet KS üyeleri ilkokul öğretmeninizin ismini hatırlıyor musunuz 🤠?
Benim hocam Dursun Darama idi.
Benim hocam Dursun Darama idi.
Evet nefret ederdim kendisinden. Daha o yaşta bizi korkuturdu. Soruyu yapamadığımız zaman tüzüğüyle bize vururdu. Ne nalet kadınmış. Büyüyünce daha iyi anladım. Bir de rüşvetçiydi. Her öğretmenler günü ya da doğum gününde falan sınıfın aptal velileri toplanıp altın kolye falan bir şeyler alırdı.
Cevap
17Cevap
Soyisim Albrecht. İsim bilmiyorum 😂. Genelde zaten soy isim akılda kalır, öğretmenlere öyle seslendiğimiz için misal bay veya bayan...
Evet hatırlıyorum ve iki üç sene önce kaybettik maalesef üzerimde çok hakkı vardır rabbim mekanını cennet eylesin
40 yaşındayım ve elleri öpülesi tüm öğretmenlerimin ismini hatırlıyorum...
Hatırlıyorum 1. Sınıfta iken Serpildi sonrasında ise Oya Seda idi
Evet hatirliyorum Zeliha İnci
Bayram Özavcı selam olsun
Hatırlamıyordum ama öğrendim Necati Yılmaz
Çok iyi hatırlıyorum ve nefret ediyorum
Hatırlıyorum, Mediha.
Remziye Kutlu du sanırım 2 defa değişti ama
adapazarındanmısın
@Pissing_man hayır
Nurten topal
Evet
Hanifi
Selvi🌺
Sami
Hatırlamıyorum
Evet asla unutmam
Hiç unutmadım ki.
Necla
Fatma idi
Evet hatırlıyorum
benim ayşe kızıltay
Semra
Ayşegül
Güven ve Şeyda.
Kâni diye bi adamdı
Hatırlıyorum
Özcan
dürdane ydi..
Nurdan
Vicdan
Şehdavut hocam
ekremdi
Vildan
Hatırlıyorum
ibrahimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?