İstemediğiniz bir bölüme gitmek mi yoksa hiç istemediğiniz halde zorla 1 sene daha çalışmak mı?
otur çalış
uğraşma git işte
sık kafana gitsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hangisini ne kadar istemediğine bağlı. otur çalış dedim ama çalışmayı istemiyorsan çalışmayacaksan boşuna beklemiş olursun yani. diğer türlü istemediğin bölüm istemediğin bir meslek demek. emekli olana kadar ya da başka bir kapı bulana kadar her sabah sevmediğin bir meslek için uyanmak demek. bir sene çalışmayı gözünde büyütmeden sevmediğin şeyi bir yılda olsa yap. kaldı ki 1 yılda değil 5 ay çalışacan ygs ye alt tarafı :D
Çok zor geliyor ama bir yandanda hiç çalışmadan girsem gene geçen seneden daha iyi olur gibi geliyor
olur mutlaka daha iyi olur ama 20 30 puan daha iyi olacak. ben isteyerek bir sene daha hazırlanıyorum. tıp kazanacakmış gibi konuştuğuma bakma :D ama bana da çok zor geliyor :D sık dişini bak 5 ay hata bak eylül bitti neredeyse sen ocak ayına kadar ygs çalışsan varya günde 1-2 saat uçarsın
Otur çalış sevmediğin bir bölüme gitme. Üniversiteyi kazanıp başlayan sonrada derslerle birlikte öss çalışan çok insan gördüm.
Bu senede olmazsa stresi
benim yasim aslinda gecti :D istedigim sehirde istemedigim bölüm kazandim kayidimi dondurdum 1 sene. sonra aklim basima geldi evet yasim gecio ama mezun olunca ac kalicam. o yüzden bu sene basvurdum istemedigim bir sehir olsada istedigim bölümü tuturdum :) yani istedigin bölümü sec diyorum :D
:) hukuk istiyordum onun yerine siyaset ve uluslararası ilişkiler yazmak çok kötü olur galiba
kayidini dondurma imkanin varsa yap 1 sene hazirlan sinavlara gir sende istedigin bölüm tutar ins
Puan kırılacak zaten 8 bin kişi geri attı okul puanı
bir sene kaybet bir ömür kazan, net...
Ya gene istediğim yer olmazsa
Cevap
2Cevap
Ben bir yıl daha hazırlanmıştım bir değişiklik olmamıştı fazla, şu an 1 yılım boşa gittiği için üzülüyorum.
Benimde bu sene yapabileceğimin yarısı bile değildi ondan kararsızım
Anlıyorum sevmediğin bir bölümü okuyup hayatın boyunca o mesleği yapacağına bir sene hazırlanmak çok daha akla yatkın geliyor. Kendine güveniyorsan çalışacağından eminsen tabiki bir sene daha hazırlan. Benimki biraz farklıydı istediğim yer tutuyodu ama gözüm biraz daha yüksekleri istedi, olmadı :D Ama şunu söyleyim 2. defa hazırlanan insanların çoğu aşağı yukarı aynı puanları yapıyor :) Bol şans :)
Sağol :) şansa ihtiyacım olacak :)
:) görücez artık bakalım :)
%65in tekrar hazırlan nidalarına kanma kardeşim, şu yaşlarda oturup 1 sene daha aynı sınava çalışmak çok zahmetli gelir. Ben de 3 sene önce senin durumundaydım, istemediğim bölüme girdim ama mutluyum şimdi.
otur çalış ki yıllar sonra, iyi ki o zamanlar kendimi sıkıp biraz daha gayret etmişim şimdi istediğim mesleği yapıyorum, diyebilesin. sevmediğin bir bölümü okuyarak pişman olacağına bir seneyi daha çalışarak geçir daha iyi öyle değil mi?
Hayatın boyunca istemediğin bir meslekte çalışacağına bir seneye katlan bence.
Gene olmazsa
Pazartesi başlayacağım :)
Hep değil sadece pazartesiye :(
Eğer ki önü açıksa sonradan güzel bir meslek olacaksa istemesem de giderim çünkü bir sene daha calisirim diyip çalışan çok azdır
Siyaset ve luslarasası ilişkiler yazsam mı diye düşündüm
Birde bu sene çalışmasam bile aynı puanı sıralamayı yaparım gibi geliyor zamandan ve aklımdan başka bişe kaybetmem gibi
Ooopffff :(( çok sıkıldım ya
Mutlu olmayacağım bir mesleğe gitmektense tekrar çalışırım, öyle de yapıyorm.
Allah kolaylık ve sabır versin :(
İnş bakalım hayrolsunda
Amin Cümlemizin
Ben bir yıl daha çalışmayı tercih ettim bence sende öyle yapmalısın istemedigin bir bölüme gitmek işkence olur
Benim açıkçası g. tüm yemedi bir sene daha çalışmaya istemediğim bir bölüme gittim ilk sene orda çok çalştm sonra bölm değiştrdm sende öyle yp
Hukuka geçiş yok ki :)
oo oldu o zaman çıkış ne taraftaydı?
Bnim 4 sene çalışıpta tıp kazanan bir arkadaşm var istersen tehlikeye atma derim. hukuk diye tuttrursan kaç sene daha çalışacağın belli olmaz. bide kız 1 sene okuyp bana göre değilmiş dedi ve bıraktı :D
:) oha artık kusura bakma ama oha yani :)
eğer sene kaybın yoksa otur bir daha çalış
Bu sene gidemeyince 1 sene kayboldu işte
Gene olmazsa stresi?
ben ilk sene kazandım ve gittim şimdiki aklım olsa oturur adam akıllı bir sende daha çalısır istedigim hedefe giderdim.
Kesin çalışcam diyorsan otur çalış derim.
Mecbur çalışacağım ama istemiyorum işte
Başka sene kaybın var mı?
Yok 6 yaşında okula başladm
Olsa da bir şey fark etmez ama sen ilk sene çalışıyormuşsun gibi çalış konuları zaten biliyorsundur iyice pekiştirmiş olacaksın sonunda da istediğin yere gidersin inşallah. Hukuk puanları uçuk malum baktın yetişemedin o zaman ikinci istediğin bir bölüm varsa onu yazarsın hiç olmazsa keşke bir sene daha çalışsaydım demezsin.
Peki inş olur bu sefer
inşallah
Bida calismicana gore bir sene git ugrasma
Bilmiyorum hukuk istiyordum siyaset ve uluslararası yazsam mı
Bilmiyorum
İstemediğin bir bölüme gitme, pişman olursun.
Bir yıl daha çalışıcam deyip çalışanı görmedim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar