Kaza yapma korkusundan dolayı işimi sevmiyorum, ne yapmalıyım?

Selam dostlar herkese günaydın benim işim şu an da çok kötü bir Abinin yanında şöforün yanında yemek fabrikasında çalışıyorum yemek dağıtıyorum muavin gibi birşeyim part time çalışıyorum sizce bundan sonra neler yapmalıyımdır ne yapabilirim ayrıca işimden memnun değilim her gün arabayla giderken kaza olucak mı olmuyacak mı korkusuyla yaşıyorum açıkcası bu yüzden napıcağı mı hiç bilmiyorum işe alıştım aslında ama kaza olacak korkusu var yani bu durumdan dolayı önerileriniz nelerdir teşekkürler şimdiden
Kaza yapma korkusundan dolayı işimi sevmiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla