En yakın arkadaşım benim kötülüğümü mü istiyor?

ona üniversite sinavındaki hedefimden bahsettim, gülmemek için kendini zor tuttu. benim hedefimi gerçekleştirmek için yeteri kadar hırsım olmadığını söyledi. oysaki derslerim oldukça iyi. ayrıca benim her hayalime ve hedefime laf yapıyor ve kendi düşüncesini bana empoze etmeye çalışıyor, hemfikir olmadığımız bir konuda 30 40 dakika boyunca benim fikrimin saçmalığını ve kendi fikrinin doğruluğunu anlatıyor. istediğim üniversiteler için boşuna çaba sarf ettiğimi, hukuk okumanın her yerde aynı olduğunu söyledi. oysaki ben türkiyenin en prestijli üniversitelerinde okumak için çaba sarf ediyorum. peki neden bana böyle yapiyor? benim akademik başarı istememe güldü. 10 senelik arkadaşım ama 😔
En yakın arkadaşım benim kötülüğümü mü istiyor?
Cevapla