En yakın arkadaşım küsmemi istiyor diye küsmeli miyim?

ben=x , yeni yakın arkadaşım=y , diğer kız=z Ben ve 2 kız arkadaşım biz üniversitede 3lü bir gruptuk. Hatta ilk başta 4 kişiydik sonra 3 kişi kaldık. Diğer iki kız arkadaşım birbirleriyle daha yakındılar. Benim okuduğum bölümden kaynaklı sürekli sınavlarım oluyordu ve ciddi ilişkim vardı. Onlar da sürekli birlikte geziyorlardı o yüzden. Depremden sonra ikisinden biriyle ben daha da çok yakınlaştım ve artık ikimiz çok yakın arkadaş olduk (Sürekli biz aradığımız için). Bu sefer diğeri bizden uzaklaştı. Diğer kız arkadaşımız bir sevgili yaptı (Z) ve sevgilisiyle benim yeni yakın olduğum arkadaşım (y) daha önce oturmuşlar muhabbet etmişler ama çocuk bunu hatırlamıyor. Yakın olduğum kız arkadaşımla (y) ben nasıl hatırlamadığını, çocuğun yalan söylediğini iddia ettik. Hatta kız arkadaşımıx sevgilisine bir daha sordu ve ondan sonra hatırladı çocuk ama bize garip geldi. Erkeklerden her şey beklenir çünkü ve muhabbet de etmişler. Sonra kız arkadaşımız (Z) bize alındı ve bir daha bizi aramadı. Ben de o sıra demiştim ki hep biz arıyoruz acaba bizi ne zaman arayacak ve bu dediğimden sonra onu bir daha aramadım. Biz 5 ay boyunca konuşmadık. Sonra biri konuşmadığımız kıza demişki senin eski arkadaşların, senin eski sevgilinin doğum gününe gitmişler ( bu kişiyle o kız da konuşuyordu)(biz deprem zamanından sonraydı ve farklı şehirlerdeydi nasıl gidebiliriz). Bu kız da demiş ki "karakter meselesi ne diyebilirim ki". Olaylar bunlardan ibaret ve biz 8 ay boyunca konuşmadık. Diğer yakın arkadaşımın okulu bitmişti ve küs olduğum kızla aynı kattaydık yurtta. Küs olduğum kız benden geldi ve çok pişman olduğunu söyleyip özür diledi. Benim bir suçum yokmuş ve neden böyle yaptığını o da bilememiş. Sonra da bunca aradan sonra yüzü olmadığı için yazmamış bana ters tepki veririm diye. Sonrasında ben de özrünü kabul ettim ve şu an konuşuyoruz ama yakın kız arkadaşım eğer o kızla konuşursam benimle bir daha konuşmayacağını söylüyor. Aralarında seçim yapmamı istiyor ve ona verdiğim değeri de bu olayla ilişkilendiriyor. Ben de arkadaşlığımızın seçimden ibaret olmadığını ve kararıma saygı duymasını istediğimi söyledim ama Nuh diyor Peygamber demiyor. Bu olayı guruna yediremediğini ve benim nasıl yedirdiğimi soruyor? Sizce barışmakla hata mı yaptım? Hangimiz haklıyız? Yakın arkadaşım mı yoksa ben mi?

En yakın arkadaşım küsmemi istiyor diye küsmeli miyim?
Cevapla