Alttan aldığım dersleri ne zamana kadar vermem gerek?

Alttan aldığım dersler var. Bu dönem sınavlarına gitmem gerek ama hiç gidesim yok. Bu dersleri vermem için bi süre var mı? Yani mesela 2 senede veremezsem kaydımın silinmesi gibi bir durum söz konusu olur mu?
Alttan aldığım dersleri ne zamana kadar vermem gerek?
Cevapla