Açıköğretim kaldığım dersleri ne zaman verebilirim?

Açıköğretim üniversitesi 2. sınıf öğrencisiyim kaldığım dersler var ama derslerim Bahar döneminden onları şu anda güz döneminde verebilme şansım yok mu (çünkü ailem okulumu bitirdiğimi sanıyor ve diplomamı bekliyor orası daha da karışık) kısa zamanda kaldığım dersleri verebilme şansım var mı

Açıköğretim kaldığım dersleri ne zaman verebilirim?
Cevapla