Geç yaşta hemşirelik okuyup işe girmek mümkün mü?

hedefim güzel bir okulda hemşirelik okumak fakat yaşım 27, bu sene iyice hazırlanıp seneye sınava gireceğim ama okulu kazanıp mezun olana kadar 30larımı geçmiş olcam. sizce bu yaştan sonra hemşirelik okunursa iş imkanı olabilir mi? çevrenizde hiç örnekleri oldu mu?
Geç yaşta hemşirelik okuyup işe girmek mümkün mü?
Cevapla