22 yaşında hemşirelik okumak için çok mu geç?

Mezun oldugumda yil olarak 26 olacagim ama ay olarak 25 yasinda mezun olacagim. Eylulde dogdum. Koç universitesini yazmayi dusunuyorum yarisini ben kazanacagim garisini annem vericek. Mezun oldugumda direkt is bulacagim ingilizcem oldugu icin hazirlik okumadan baslayacagimi ümit ediyorum 🙏 sizce cokmu gec neredeyse 26 olacagim omrum okullarda gecmis olacak. Şu an 2 yillik ingilizce cevirmenlik okuyorum o yuzden ingilizcem iyi ama 2 yillik uniden is bulamam. Ne yapayim sizce

22 yaşında hemşirelik okumak için çok mu geç?
Cevapla