Kendimi derslere nasıl motive edebilirim? Nasıl odaklanabilirim?

Arkadaşlar bu sene 2. defa üniversite sınavına hazırlanacağım. Eşit ağırlık bölümündeyim, geçen sene 310 almıştım. İstediğim bölümler hukuk-psikoloji-pdr ve 310 bunların hiçbirine yetmez. Geçen sene bu puanı doğru dürüst çalışmadan aldım. Evet, çalışma/odaklanma/motive problemim var. Kendimi derslere veremiyorum bir türlü. Kısacası, 420-450 arası bir puan alabilmek için nasıl bir yol izleyebilirim? Nasıl motive olup derslere odaklanabilirim? Sosyal ağları kapatacağım zaten..
Kendimi derslere nasıl motive edebilirim? Nasıl odaklanabilirim?
Cevapla