Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorun kalmadı adamlar resmen temizlikçi arıyorlarmış paspas falan da yapacakmışım işlerimin yanında... üniversite mezunu birine paspas yap demeye utanmıyorlar ki zaten iş tanımında yazmıyordu bu yazsa başvuru yapmazdım. Şaka gibi memleket, ah ülkem ah.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
30 dakika yürüyerek gideceğin yere taksi en fazla 15-18 lira yazar
her gün 15-18 lira mı vereceğim? bu çok fazla zaten iş yeri böyle bir parayı da ödemez çok para ya her gün taksi olmaz :( otobüs uysa 5 lira veririm
Her gün 15 lira vereceğini varsayalım, ayda 760 TL vereceksin... Zaten iş yeri yol parası olarak yaklaşık 350 tl ödeyecek. bu durumda cebinden çıkacak para 310 tl...
ayda 4250 TL maaş alacaksan ki bu asgari ücret, bence cebinde 3900TL kalacağı için buna değer...
her gün kullanmam zaten bazen de yürürüm havalar iyiyken bazen de babam götürür bazen de taksi yaparım. Mantıklı söylüyorsun. İş olsun da şimdi durumlar zor ülkenin hali zor :( reddedemem bu işi <3
Mantıklı olmak her zaman kazanç sağlar...
teşekkür ederim <3
Rica ederim. Umarım istediğin gibi olur...
Mantıksız. 30 dk aşşşırı fazla
bence de spor olur tamam ama yorulacağım bir de o yorgunlukla çalışacağım. Ne yapacağım bilmiyorum, iş bulmakta kolay değil artık :(
Yani zorlanırsın bence
of ya :( bunu reddetsem iş bulamam ki zaten ne zamandır bakıyorum sonunda biri çağırdı ah ulan ya
Şanssızlık :((
<3
<3 spor olur, yürürsün diyenlere aldanma valla ben okula giderken 15 dk toplu taşımaya yürüyorum o bile yoruyor. Seni düşünerek yazıyorum. 1 saat gerçekten fazla. Hele o gün halsizsen, hastaysan falan 40 dkyı geçer yürüyemezsin de...
babamın arabası var ama her sabah beni işe götürmesi zoruma gider. Benzin parasını veririm zaten onlara da bakarım ama sürekli her sabah beni götürmesi üzücü olur. Ehliyetim de yok olsa bile babamın arabasını kullanamam böyle sürekli, ne biliyim :(
Aslında utanılcak bişi yok ama o senin buban
haklısın ama işte sabah erkenden kalkıp beni götürecek hep :( neyse bazen götürür bazen de kendim yürürüm artık. Hayat zor valla güzelim, yapacak bir şeyim kalmadı. İş bulmak çok zor :(
Tüh bea. Kolay gelsin o zaman
sağol tatlım <3 <3
Sıcak havalarda zor olmaz ama kışın zor olur
Tahmin etmiştim
Haha acı gerçekler
Maalesef öyle Türkiye de modern kölelik var işçi demek köle demek
Yasama hevesimiz kalmadı be dostum. Ne olacak halimiz. Dayanamıyorum.
Sabredecegiz dostum dayanacagiz
ev alırken her insan düşünmeli işe başlarsam ya da işime yakın hastaneye polise yakın olmalı veya avm ye kolaylık olsun düşünün pls
daha önce servisi olan bir işim vardı, sorun olmuyordu. Bu işimde otobüs yerine 10 dakika yürüyerek binebilirim ama bu seferde çok kısa mesafe olacak, o da mantıksız geliyor. İndikten sonra tekrar 5 dakika yürüme var
Hem spor hem iş.
Bence harika fikir.
Tek şansım oysa ben kabul ederdim.
haklısın uzun zamandır iş arıyorum, ülkenin hali belli. Bunu reddedersem yine bulmam zor olacak.. babamın arabası var ama ona da sürekli beni işe götür demeye çekinirim. Tamam benzinini alırım ederm ama her sabah beni götürmesi zoruma gidiyor. Akşam çıkışta yürürüm yokuş aşağı kalır hem spor olur ama sabah erken kalk hazırlan yürü sonra bütün gün çalış :( Olmadı babamdan artık bunu isterim :( Sonuçta kredileri vs ödeyeceğim hep ama işte zoruma gidiyor :(
Vallaha yürüsen de iyi olur aslında akşam çıkış saatin kaç
18.00, sabah 09.00
Aslında kışın biraz baban götürebilir biraz bahar falan geldiği zaman kendin gelip gidersin. Soğuk sıkıntı değil de karanlıkta yürümemis olursun.
doğru diyorsun ama bir yandan da o kadar yolu yürüyüp terlemekte var, saç baş makyaj birbirine girer pasaklı gibi giderim :D ah ah bakacağız artık sabah ola hayrola
Vallaha günün serin saatlerine denk geliyorsun aslında ben çok yürüyüş yaparım serin vakitlerde çok terlenmez. Yaz günü gelince zaten her türlü terliyorsun. İnşallah olumlu sonuçlanır ya. Peki maaşın ne kadarmış
Asgari ücret.. olsun iş olsun da artık o kafadayız. Akşamları yürümeyi planlıyorum zaten spor için ama sabah zorlanırım zaten zar zor uyanıyorsun falan bi de yürüdükten sonra bütün gün çalış haha.. bakalım ya hayat kolay değil maalesef
Spor olur sabah sabah işte
Bir zaman sonra zor gelebilir
Bence mantıklı
EEvett
Terlemez misin ki?
terlerim de o da var saç baş birbirine girer haha..