İşe her gün yarım saat yürüyerek gidip gelmek mantıklı mıdır?

İş görüşmem var eğer ki olumlu olduğu taktirde her sabah 30 dakika yürüyüp akşamda 30 dakika eve yürüyeceğim. Minibüs otobüs vasıtası ters kaldığı için kullanamayacağım. Yol parası verilecek, sizce olumlu olduğu taktirde bu işe başlamalı mıyım? Soğuk havalarda vs o kadar yürümek ve yürüdükten sonra bir de tüm gün çalışmak.. masa başı ama yine de mantıklı mıdır. Şimdiden teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorun kalmadı adamlar resmen temizlikçi arıyorlarmış paspas falan da yapacakmışım işlerimin yanında... üniversite mezunu birine paspas yap demeye utanmıyorlar ki zaten iş tanımında yazmıyordu bu yazsa başvuru yapmazdım. Şaka gibi memleket, ah ülkem ah.
İşe her gün yarım saat yürüyerek gidip gelmek mantıklı mıdır?
Cevapla