Cidden gurur duydum
Ne olursa olsun bizim millet başka
Kime teşekkür edeceğimi şaşırdım
Merhametli hoşgörü sahibib anlayışlı insanlarız biz
🦋🤍
Deli misin sen, yürümek seni sağlıklı ve fit yapar. İş yerinde çok yorulmuyor isen gayet iyi bir durum olabilir bu. Sadece sketchers gibi konforlu yumuşak bir ayakkabın olsa iyi olur.
Ama işin yorucu ise bu süre boyunca yürümek seni fazla yorup, bildirebilir.
Ama her durumda ortada utanılacak bir durum yok.
Millet tembelliğinden soruyor bende büyük bir işyerinde çalışıyorum ağaçların arasında çıkışa gitmek güzel oluyor ama millet tesis içi ring denilen araçlara biniyorlar benide görünce sen niye yürüyorsun diyorlar, çokta takacak bir şey yok
Aslında evet takacak bise yok ama
Bilerek cevap vermekten kaçtığım halde üzerine basa basa demesi..
O nokta kırıcı
Ayıp değil, üzülmeyin. İlgilendirmeyen her şeye karışmayı vazife edinmiş insanlar.
Amaçları ortada onları keyiflendirmeyin üzülerek, size de tavsiye ederim diyerek gülüp geçin.
Canınızı sıkmayın...🌺
Cevap
55Cevap
Neden utaniyorsun? Evet de gayet de yürüyorum. Bana koymayip size koyuyorsa ne mutlu de geç. ;)
Yorumlar müthiş ya
Yürümek bu hayatta yapılacak en keyifli şeylerin başında gelir. Bende elimden geldiğince her yere yürüyerek gitmeye çalışırım. Mahcup etmek isteyenlere de keyif alıyorum yürümekten dersin. Etrafı izliyorum dersin. En basiti spor bu yani
Keske benimde senin gibi imkanim olsa hergün yürüyerek ise gitsem, hem saglikli, hem cevre kirliligi yapmiyorsun.
Aracin olsa, dünya zengini dahi olsan, yürüyerek gitme imknai varsa yürünür, bunda utanilacak bir durum yok.
45dk. Falan sürüyor bazen annemle yürüyoruz
istanbuldasan seni işine bırakabilirim hergün salla milleti herkese herşeyi anlatmak zorunda değilsin
Onlar zorbalığı havalı olarak gören bilgisiz, yobaz kişiler... Utanılacak bir şey yok ki zaten yürümek güzeldir, insanı dinç tutar...
hayatının en güzel şeyini yapıyorsun apla.. bunda utanacak hiçbir şey yok.. afferin gıpta ettim.. spor olur nefes olur değişiklik olur.. yüürmek güzeldir.. ..
Cansin🦋
Ne alaka. Laf eden olursa "Boş yapmayın tenekeler, Formumu korumaya çalışıyorum." dersin
Bunu ayıp sayanlar utansın. Maddi durum için yürüyebilirsin ya da sağlık için yürüyebilirsin. Kime ne? Umursama onları.
Spor yapıyorum de geçiştir ayrıca kime ne? yağlanmış vücütlarıyla baş başa bırak onları😄
♥️♥️♥️
Yürüyerek ise gitmek gayet normal bazilari yurumedigi için degisik geliyor onlar zorda kalmamış bilemezler
Yürümek sağlık açısından yapılacak en güzel aktivitedir. Yalnız mecbur olduğunuz zamanlarda değil normal zamanlarda da yürümelisiniz.
utanılacak bir şey yok utanacak varsa onlar utansın biz mi ampule bastık seçimde
Ben tr de yaşamıyorum
avrupada yaşıyorsan takma kafana hayat sana güzel
Hayatımdan memnunum ben hayatta herseyin sahibi olmak zorunda degilim
Olanla olmayanla mutluyum
Ama insan insana bunu yapmasın
Gurur duymalısın, kendin ya da bi başkası için katlanıyorsun bu zahmete. Çok daha iyilerini hak ediyorsun.
Neden ayıp olsun ki... Sorsunlar evet yürüyorum de gururla söyle bunu, utanıp sıkılma. Utanılacak bir şey değil ki bu.
Yürüme sebebin nedir peki tam olarak
Yol parası mi
Ne güzel sabah sporunuzu yapıyorsunuz bunda mahcup olacak bir şey yok☺
Sende saglik icin kilo vermek istiyorum fit gozukmek istiyorum diye bi kilif bul mecbursan eger
Takma onları onlara ne canın nasıl isterse öyle gidersin
Utanacak ne var spor için de kaldıki tutumları çok abartı ve yanlış
Maaşından yol parası ayır kendine, hayat kendini yollarda perişan etmene değmez
Doğru
Neden ayip olsun. Yurumek daha iyi hem saglik açısından
Onlar öyle derse sende sunu de yürumek hosuma gidiyor benim de
Öldüresim geliyo öyle davrananları
Aşırı gururuma dokundu
Görmezden gelip işine devam edeceksin, en azından çalıştığın için ekonomik özgürlüğün var kimseye mecbur değilsin kendi ayakların üzerinde duruyorsun. Ayrıca da yürümenin faydaları :
Kalp-damar hastalık riskini azaltır.
Yüksek kan basıncını düşürür.
Vücut ağırlığını, vücut yağını ve bel çevresini azaltır.
Tip2 diyabet hastalığına yakalanma riskini önemli ölçüde azaltır.
Bel ağrılarını önler ve rahatlatır.
Kalp ve solunum sistemini geliştirir.
Dayanıklılığı artırır.
Allah razı olsun, 🦋
Sorun yok çevrene etrafın ne dediğine takılı kalırsak azap olur yaşamak
Dolmuş veya otobüs yok mu neden yürüyorsun yorulursun enerjin düşer
Var ama arabam bozuldu
Bu ay yurim dedim diğer ay bilet alim diyodum
Bence yürüme arabada günlük git gel stres birde yakıt masrafı var en iyisi servis oda yoksa dolmuşlar felan bin
Söyle ki ben yürüyüş yapmayı seviyorum vücud sağlığı için
Utanılacak hiçbişey yok utanma. Hem yürümeyi seviyor olabilirsin gayet normal.
Bana öyle diyenlere sizin totolar yağ bağlarken ben hareket ediyorum derim
Bile bile soran cinnslere sinir olurum. Evet yurudum sanane!
Bu kafayla nasıl iş buldun hadi buldun seni nasıl aldılar. Bazen hayret edıyorum ya şans olacak insanda. Hiçbir şey olmayacak aptal ve cirkin şansı olacak insanda.
Çalışkanım Allaha şükür çalışkana çabalayana her şey mümkün
Ne güzel işte spor niyetine
Kimseyi dinleme admaalr tuvalete bile arabayla gidiyor
Ben yürümeyi seviom belki sizde yürümelisiniz hem spor olur biraz ihtiyacınız var gibi derdim
Neden ayıp olsun ki en güzeli bende yürüyorum kilometrelerce
Yol parası vermemek için mi
Evet
Evet yürüyorum tatlım problem mi var de sende
Şimdi bunu soran kadın ztn sormuştu daha önce tatmin olamadı başkasının yanında konuşmayı sevmediğim kişi onun yanında bilerek yaptı cvp vermeye mecbur olayım diye
yürüdün diye mi utandın anlıyorum
Gurur yaptım bilerek soruyorlar bilerek
Bunda utanacak ne var?
Onlar utandiriyorlar
Herkesin durumu. Kendine bnce çok hadsiz bise sormak ztn biliyolar
Doğru bi an bana böyle yapmalarını kaldıramadim
Yürümenden dolayı neden utanıyorsun anlamadım
Para verip otobüse binmek varken öyle yaptığım için
Takılmak degilde utandım
Evet ama yanımda beni hiç çekemeyen biri vardı
O kadın da sorarken bilerek sesli sordu cvp vermek zorunda kalım diye belkide.. Çünkü sabah yine sormuştu..
iyi ki varsınız iyi ki böyle hoş bi milletiz
Spor yapmış oluyorsun hava güzel ne anlarlar ;)
Herseferinde çok. Utandiriyorlar milletin için de
Utanılcak bir şey yok bunda
Yinede sormalarından çok kötü oluyorum
Niye siz insan değilmisiniz yürümüyomusunuz de
Tercih meselesi ayıp görülecek bi şey yok
Şerefsiz olduklarından böyleler
Bi sene boyunca
Zeytinburnu şirinevler
Kime ne 🤷🏻
Sağlığım için yürüyorum de
Ne güzel spor yapıyorsun
Tabiki değil, kime ne ayrıca.
Utanacak bir durum yok
Değil niye böyle dedin ki
Neden ayıp olsun bu senin kişisel tercihin...
spor olarak yürüyorum de
Ne var ki, kim ne karışır. Hem sağlıklı.
Gösteriş toplumu olduk arkadaş, ondan.
Ya bu eylemi severek yapıyorsan kime ne?
spor için yürüyorum de geç kimi ilgilendirir ki
Ayıplık bir şey yok, ben de 45 dk yürüyorum.
Evet yürüyorum ne var ayip mi de mal gibi kalirlar
Spor olur fena mi yahu
Nolucak ya sabah sporu işde boş ver
1 saat yürümek ne ya bin arabaya git
@buglemm1 iyi ki var senin gibi insanlar 💜🌸
Size yorum bile çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?