Barista olarak çalışmak nasıl, maaşları güzel mi?

Selam MADO da barista olarak çalışmak istiyorum baristalık deneyimim çok yok çalışma saatleri maaş ne kadar ve sigorta yapıyorlarmıSelam MADO da barista olarak çalışmak istiyorum baristalık deneyimim çok yok çalışma saatleri maaş ne kadar ve sigorta yapıyorlarmı bilenler söyleyebilir mi
Barista olarak çalışmak nasıl, maaşları güzel mi?
Cevapla