
Sizce okullar saat kaçta açılmalı?

Bence okullar sabah en erken 09.00 açılmalı sanah uyanmak ayrı bir dert ayrıca hasta veya kırgın yorgun olanlar olabiliyor ve hava koşulları yani havanın karanlık olması soğuk yağışlı vs olması da çok bu durumu çok etkiliyor eğitimden çok işkence gibi gelebilir :)
Okulların eğitime geç saatte başlaması bence iyi :)
10 gibi ideal bence. Cidden ne gereği var 8de 8buçukta başlamasının. Gerekirse ders sayıları azaltılsın. İnsanın psikolojisinden daha mı önemli dersler.
Cevap
7Cevap
Bence okulların bailama saatinden çok günlük ders saati miktarı azaltılmalı. Enerjiyi o sömürüyor.
Saat 10 dan önce ders mi olur Allah aşkına ya... Sabah ezanıyla uyanan kapkaranlık havada yollara düşen öğrenciler görüyorum çok üzülüyorum sabah 8:30 da çoğu öğrenci derste oluyor. Ne verimi alınacak sanki...
Sabah sabah ders işlemeyi geçtim, sabahın köründe o sıcak yatağı bırakıp kalkmak bile tek başına hayat enerjisini sömürmeye yeter.😂
9 da en geç yoksa gece geç yatmaya başlıyorlar bu seferde
Ben 7.15te evden cikiyorum kapkaranlık, metroda herkes uyuyor şu kış saat uygulaması geri gelsin ya nsbsbsjxhxn
Sabahın 8 inde ders olması mantıksız bir şey zaten. Çocuklar eşşek gibi yıllarca okula gidip geliyorlar. Sonuç olarak ne var derseniz ortada hayat enerjisi tükenmiş, üni okusa da finalde torpili yoksa bi markette kasiyer olmuş kurbanlar var.
Cocuklar disiplinli yasamayi ogrenmeliler 8:00 ideal Ortaogretim icin
12de başlayıp 2 de bitsin laa
hiç başlamamalı bence sdmffksdl :D
Çok erken açılmamalı 9 veya 10
En erken 9da başlamalı
1 gibi iyi
Yuh hiç gitme okula
sabah 5 başlamalı
9 ideal
Saat 9'da
9 da
Türkiye’de ne desem boş, boş ver kanka
Saat 10:00'da başlamalı
10.30 gibi
08 00 iyi bence..
bence 6da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?