Geçen sene Üniv den mezun oldum 2 senelik sağlık okudum ama her yer tecrübe istiyor. Lcw ye girdim 2 ay zor durdum çok yorucu hızlı olmanızı istiyolar istifa ettim. Ben kendi alanım da çalışmak istiyorum mağaza da ya da markette çalışmak istemiyorum.
Sizce ne yapmalıyım? Acaba eczanelere çırak olarak falan iş mi baksam orada da temizlik vs yaptiriyolarmis bi arkadaşım girip istifa etmişti.
Artık üzülüyorum herkes çalışıyor para kazaniyor mutlu bense hayatıma yön veremiyorum.
Ne yapabilirim ya?
Sizce ne yapmalıyım? Acaba eczanelere çırak olarak falan iş mi baksam orada da temizlik vs yaptiriyolarmis bi arkadaşım girip istifa etmişti.
Artık üzülüyorum herkes çalışıyor para kazaniyor mutlu bense hayatıma yön veremiyorum.
Ne yapabilirim ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Her bölüm öyle artık. 4 yıllık okusan da iş yok. Ne okudun? Kpss ye hazirlanabilirsin
Bi yerde ise basla.. alanina yqkin olsun ennazindan. Belki birde 4 yillik okursun
Başka iş bulabilirsin
İmkanın varsa kendini geliştir tekrar oku
Gel kibrista çalışırmisin
ne mezunsuj hangi ildeskn
Çalışma o zaman