Türkiye'de astsubay olmak mı yoksa yurt dışında muhasebeci olmak mı?

Türkiyede astsubay olmak mı yoksa yurt dışında muhasebeci olmak mı?
Merhaba ben yurt dışına gitmeye karar vermiştim. Ancak kuzenim gitmemi istemiyor benim yerime jandarma astsubaylik başvurusu yapmış! Maaşlarını inceleyince şok oldum 12000den başlıyor! Ben zamli maasimla 4450tlye öğretmenlik yapiyorum.

Yerimde olsanız ne yapardınız 9000km uzağa gider mesaisiz 2300$'a muhasebeci mi olurdunuz yoksa burada astsubay mi olurdunuz.

Not: boyum 1.66m kilo 55 spor yapiyorum!
Astsubay ol
Yurt dışına çık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Not: yurt dışında tek görevim diğer şirketlerin mali girdi çıktılarını raporlayip sirketin web sitesine girip ardindan devleti sistemine yollamak! 2 vardiya olacak sabah 6 öğlen 12! Ya da öğlen 12 akşam 6 ben sabah 6 öğlen 12 istedim! Haftada 5 gün kazancım 2300$ + 360$ sodexo yemek kartı
Güncellemeler
+1 yıl
Abdde ev de buldum iş yerine yakın merkeze 5dk uzaklıkta 1650$ kirası eğer gidersem 3 kişi kalacaz 🙄 ev full akıllı sistemle donatılmış dublex 5+1 odalı evi uygulama ile yönetiyorsun bu hoşuma gitti 😅 evdeki kızlardan biri mesaj olarak evin videosunu attı insan bir eve aşık olabilir mi? 😍 villa gibi! İstanbul'a şu an 160m2 avcılarda evin kirasi 6500tl+1250 aidat dersek 580$ yapar! 3 kati fiyatina 10 kat daha guzel bir ev 🤗😍 burada 4450tl maas alacağım (330$) orada mesai ile 3000$ üstü
Türkiye'de astsubay olmak mı yoksa yurt dışında muhasebeci olmak mı?
Cevapla