27 yaşına giricem, bu yaşa kadar iş, okul hayatında başarılı olamadım, bu yaştan sonra üniversite okusam mantıklı olur mu?

Bir mesleğim yok, market'te çalıştım, benden yaşça küçükler okudu, ofis ortamı, memur vs oldular, bende napıcam bilmiyorum, şimdi işsizim, bu yaştan sonra okunur mu, okulda derslerim zayıftı yani, sayısaldan hiç anlamam, sizce benden olur mu
Güncellemeler
+1 yıl
Hangi meslegi, hangi üniversite bölümlerini önerirsiniz
27 yaşına giricem, bu yaşa kadar iş, okul hayatında başarılı olamadım, bu yaştan sonra üniversite okusam mantıklı olur mu?
Cevapla