Aileme açıklama yapamayacağım için 2 yıllık bir üniversiteyi bitiremeyeceğim halde okumaya devam ediyorum. Bu işin sonu nereye gidecek?

2 yıllık bir universiteyi bitiremeyecegim halde okumaya devam ediyorum aileme derdimi anlatamayacagim icin. Ne uyku duzenim var ne de hayat düzenim ne yapacağımı bilmiyorum senelerdir. Mayis Haziran geldiginde aileme gostermem gereken bir diploma var hersey yolunda onlara gore ama hic birsey yolunda degil herkes harıl harıl finallere çalışıyor bense derslere bile girmiyorum, okul en az 2 donem uzadi diye gitsemde bitmiyor gitmesem de.
Ruhum sıkılıyor hic bir zaman olmadığı kadar kendimi kendime ait hissedemiyorum aklimi dağıtamıyorum psikolojim bozuldu. Ne yapmam gerektigini bilmek zorundayim bilmiyorum, bilmem şart gidisat hic iyi gözükmüyor hedef yok amac yok gelecek yok dayanak yok. Ne yapmalıyım sizde bilmiyorsunuzdur ama sormak zorundayım...
Aileme açıklama yapamayacağım için 2 yıllık bir üniversiteyi bitiremeyeceğim halde okumaya devam ediyorum. Bu işin sonu nereye gidecek?
Cevapla