Üniversite okuyup okumamak arasında kaldım okusan bişey olmuyor okumadan olmuyor ne yapmalıyım?

İstediğim bölüm gastronomi. Gastronomi okuyup ille de aşçı şef olacağım diye bişey yok. Kendimi turizm sektörüne atmayı düşünüyorum. Sağlam ingilizce çalışmayi düşünüyorum.

Okumak çok masraflı ve garantisi yok. Bir yandan diyorum okumasam o para cepte kalır ailemi yormaz. Yazık diyorum bu kadar paraya. Sonra diyorum okumasam yine ne yapacağım?
Üniversite okuyup okumamak arasında kaldım okusan bişey olmuyor okumadan olmuyor ne yapmalıyım?
Cevapla