İş arkadaşım herkesi çağırdığı doğum günü partisine beni çağırmadı. Kendimi çok dışlanmış hissettim, ne yapacağım?

Herkesi çağırmış bir tek beni çağırmamış. Daha öncesinde işten biriyle aram bozuktu ama sadece onunla ondan kaynaklı herhalde ama onun problemim yoktu ki. Böyle şeyler çok çocukça değil mi, acaba hediye alıp vb. versem de onu utandırsam mı?
İş arkadaşım herkesi çağırdığı doğum günü partisine beni çağırmadı. Kendimi çok dışlanmış hissettim, ne yapacağım?
Cevapla