Kardeşimin stajı yandı. Sicile işler mi veya diploma almasında sıkıntı olur mu?

Anestezi bölümü 2021 mezunu. Hastanede 6 haftalık stajinı tamamladı. Başka bir stajyer arkadaşıyla tartışmışlar oda eğitim hemşiresinin kulağına gitmiş ikisininkini de yakmis. Okuldan tekrardan yapmanız gerekiyor demisler ama babam kizdı bayaa siciline işler falan dedi bende merak ettim
Kardeşimin stajı yandı. Sicile işler mi veya diploma almasında sıkıntı olur mu?
Cevapla