Öğretmenler mi daha fazla zammı hak ediyor Doktorlar mı?

Öğretmenleri bildim bileli maaşların dan şikayetciler, Neredeyse Doktorlarla aynı maaşı almak istiyor. Bu durum biraz sinirimi bozuyor. Doktor 10 yıl okumuş en zor sınava tus'a girmiş nöbeti bol, çok zor bir iş ee bir zahmet aynı maaşı almayın. Sen 4 yıl okumuşsun, Tatiln bol, Nöbetin yok neden kendini Doktorla bir tutarsın 😅 öğretmen arkadaşlar varsa kızmasın ama gerçek bu
Güncellemeler
+1 yıl
Öğrenmelerin meşhur sözünü bırakmak isterim, "Ben maaşımı alıp çıkıyorum" genelde hep böyle derler öğrenciler. Doktorlar hayat kurtarıyor en zor işi yapıyorlar daha kutsal bir meslek
Öğretmenler mi daha fazla zammı hak ediyor Doktorlar mı?
Cevapla