"Yıl olmuş 2022 hâlâ bunu soranlar var." dediğiniz bir iş görüşmesi anınız var mı?

Mesela bu gün görüştüğüm okul müdürü bana "Bu yaşta bu eğitimleri ve sertifikaları almanız çok güzel, peki türban olmazsa olmazınız mı?" diye sordu.
Ben de gülümseyerek "Türban değil, tesettür diyelim. Ve evet, tesettür olmazsa olmazımız." cevabını verdim. Daha söylemek istediğim çok şey vardı ama hanımefendiliğimden taviz vermek istemedim.

Bu devirde eğitimci ve özgür düşünce ortamını savunan bir insanın bu soruyu hâlâ soruyor olması çok garibime gitti açıkçası.
Tesettürlü olmasaydım işi kapacaktım anlayacağınız asdfghjk Onların olsun böyle iş.
İş dünyası acımasız bir yer maalesef..
İş dünyası acımasız bir yer maalesef..
"Yıl olmuş 2022 hâlâ bunu soranlar var." dediğiniz bir iş görüşmesi anınız var mı?
Cevapla