Ders çalışmayı seviyorum diye dalga geçiyorlar, tek derdim kendimi geliştirmek. Neden böyle davranıyorlar?

Üniversitemin birinci yılı. Ve derslerime çok çalışıyorum ve notlarım da yüksek geldi. Kimseye not vermedim diye sınıfta yalnız bıraktılar. Onlarla anlaşamadigim için buluşmalara gitmiyorum diye beni daha çok disladilar. Bana sadece saçma geliyor. Daha birbirimizi göreli birkaç ay olmuş hemen samimi davranmaya ne gerek var. Dil öğrenmeye çalışıyorum ve zamanımın çoğunu ayırıyorum. Kitap okuyorum ders aralarında. Böylelikle daha çok inek ilan edildim.

Boş boş gezecegime kendimi geliştirecek şeyler yapıyorum ve dislaniyorum. Ben garip miyim?
Ders çalışmayı seviyorum diye dalga geçiyorlar, tek derdim kendimi geliştirmek. Neden böyle davranıyorlar?
Cevapla