Üniversitemin birinci yılı. Ve derslerime çok çalışıyorum ve notlarım da yüksek geldi. Kimseye not vermedim diye sınıfta yalnız bıraktılar. Onlarla anlaşamadigim için buluşmalara gitmiyorum diye beni daha çok disladilar. Bana sadece saçma geliyor. Daha birbirimizi göreli birkaç ay olmuş hemen samimi davranmaya ne gerek var. Dil öğrenmeye çalışıyorum ve zamanımın çoğunu ayırıyorum. Kitap okuyorum ders aralarında. Böylelikle daha çok inek ilan edildim.
Boş boş gezecegime kendimi geliştirecek şeyler yapıyorum ve dislaniyorum. Ben garip miyim?
Boş boş gezecegime kendimi geliştirecek şeyler yapıyorum ve dislaniyorum. Ben garip miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer