Arkadaşlarım benden kopya çekiyor ve daha yüksek alıyorlar. Ne yapmam lazım?

öncedende samimi olduğum yakın arkadaşımla aynı sınıftayız yan yana oturuyoruz bazı sınavlarda benden bakıyor üstünede kendi ekliyor yapıyor ve benden hep 15 20 puan yüksek alıyor ortalaması 10 puan benden yüksek ve üniversite sınavımız var bu sene motivasyonum düşüyor 2. sınavlarda ne yapmalıyım?
Arkadaşlarım benden kopya çekiyor ve daha yüksek alıyorlar. Ne yapmam lazım?
Cevapla