Arkadaşlar üniversitede kopya çekmediğim halde kopya çektim olarak iftiraya uğradım ne yapmam gerekiyor?

dün den beri çalıştığım hatta dahada çok çalışmak için okula 1.5 saat erken gittiğim sınavdan kopya muamelesi görmek çok ağırıma gitti. Ve çok çalıştığım dersten kopya çekmediğim halde kalmak istemiyorum. iftiraya uğradım. Sadece telefonum ekran kilidini açıp kapattımki kadın bunugörmedi. sadecebişeyle uğrasıyodunndedi. napıcam bilmiyorum.
Arkadaşlar üniversitede kopya çekmediğim halde kopya çektim olarak iftiraya uğradım ne yapmam gerekiyor?
Cevapla