Lise son sınıf grafik tasarım öğrencisiyim staj yeri bulamadım sınıf tekrarı yapar mıyım?

Ne kadar araştırdıysam ne kadar başvurduysam ankarada staj yeri bulamadım ve pazartesi başlamam gerekiyor. Staj yeri bulanlarsa hep tanıdık vesilesiyle buldular arkadaşlar bu durumda olan var mı staj yeri bulamazsam ne yapabilirler en fazla
Lise son sınıf grafik tasarım öğrencisiyim staj yeri bulamadım sınıf tekrarı yapar mıyım?
Cevapla