AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
417Cevap
benim gibi bilgisayar mühendisi olmasını isterdim (olacağım inş.) Yakında hem bilgisayara hem birbirimize vakit ayırırdık. :)
Benimki doktor çıkacak Aydın'dan. Doktorum civanım…
"Rölativite Çok Bilmiş, Tesla'nın Kızı"
Eşimin çalışmasını istemiyorum.
Evinde çocuklara bakıp, aş pişirip evi temizlese yeter.
Muhasebeci veya öğretmen olabilir.
Neden polis olmasın merak ettim?
Kapalı kızlara polislerin ÇOĞU bakmıyor
Hee ondan. :D
Yanlış bilgin var ben nerde polis gorduysem eşleri hep kapali
Benimde tanıdığım polislerin eşleri kapalı ama şu an genç olan polisleri bilemem
Bn gençlerden bahsediyorum ztn :)
doktor olsun isterdim ya da mimar ama benim herif askerliğe takmış :D
öğretmen doktor. Bankacı ve ona bağlı bir kuruluşta olsun istemem hayvan gibi çalışıyorlar.
Benim nisanlim tam istediğim tip karakter olarak istediğim gibi işinde muhendis onuda isterdim hep 100% hayalimdeki erkek
Diş hekimi veya mimar olmasını isterim.
Bende mühendisim.
bu devirde işi olsun da ne olursa olsun ama illa diyorsan bir şey söyle subay olabilir bende avukat çalışırız geçiniriz :)
bır asker olarak soruyorum neden :)
Çok karizmasınız ya üniforma içinde
Bayan Kuaförü Sahibi...
Aklım işinde kalmazdı ::)
temiz para olsun gerisi muhim degil de memurlara cok kilim
https://i.hizliresim.com/dnM0pX.jpg
şöyle doktor bir kocam olsun isterdim of be :D
Bu adamı çok beğeniyorum be
hemde nasıl ya bu adam doktor olmalıymış ben her gün hasta olmaya razıyım bu kadar mı yakışır :D
Ahaha ilk hastaları bile hazır doktor olsa :D
başı ben çekiyoruuuum :D
Öğretmen olsun. Tatlı bir meslek. Çalışma saatleri ve ortamı güzel :)
yaa benim maasıma dokunmaya gerek kalmıcak kadar kazansn yeter. Belirtcek olursak.. avukat olablr. Yeri gelir iki davadan bana istediğm arabayı alır :)))))))))) ( sevgilim hukuk okuyo hihihi :)
benim gibi o da öğretmen olursa süper olur :) anlarız birbirimizi :)
iyi öğretmenim ben :))
Eskiden avukat olsun isterdim. Ya sayısal bölüm mezunu olsun da ne olsun pek düşünmedim
ikimizde insan kaynaklarından sorumlu olalım hoş olur. Meslekten ziyade spor ile zamanında ilgilenmesini isterdim ilerde beraber hoş ve güzelce spor yapabilmemiz için
Genelde Doktor Ve eczacılar Çok fazla çapkın Oluyor Düşün derim evlendikten sonra bile hemşireler ile...'' istisnalar hariç her doktor ve hemşire zan altında bırakmak istemem eczacıları da tabiki''
Daha neler
Bildiklerimi söylüyorum.. ben bazı kadınların üniformaya karşı zapt edilemez duyguları ver mesela ciddiyim bu konularda katılmaya bilirsin
belki sana istisnai kadrodan düşer :)
Memur peki sen ne olsun isterdin
Farketmez
Senin nedir peki
Mühendisim
Ok
evlenmeyi düşünmediğim için hiç bilmiyorum mesleği ne olsa diye
Düzenli ve benden uzak kalmasını gerektirmeyen bir işi olsun yeter
Fark etmez ama avukat olabilir korkmasın kimseden, hakkını arasın, masumları korusun
kesinlikle aynı meslekte olmak isterim beni anca o anlar :D
Çalışsında..
kolay mı öyle para kazanmak aile geçindirmek
yazar, filozof olabilir ya da Nato'da subay olarak çalışmasını isterdim
Nato da 😳😄 iyiymiş
emekli er olmazmı?
Gavur'a mı çalışsın istiyosun
@trpol bende gavurum
he tamam o zaman gavur subayla şeyyap sen :D
ya şu inşaat mühendisleri çok hoş oluyor ya
bide boylu zayıf
çevre iş müdürlügünde staj yaptım hepside süperdi
ben begeniyorum ama bulamadık bir mühendis bir hayale kaldım
Inşallah olur bigün :)
inşaalah
Vay be bizim meslektekileri beğenen çıktı sonunda genelde hep mimar yazarlar.
ikiside hoş ya
mimarda mühendis de hoş
ama tabi kişide karizması olmalı öyle sadece meslek olmaz
Ben savcı olacağım ALLAH'ın izniye, onunda savcı olmasını isterdim. Mimar da olabilir.
Benden üstün olmasında ,helal kazansın gerisi sorun değil.
Meslek ayirt etmek istemem. Kizlarimizda polis doktor istiyor masallah bu sebepten bekar kalacagim hep sanirim 😂
Sen ne iş yapıyon abicim djef
Havaalaninda teknik bolumdeyim 😂 hep uniforma sevdasi kizlarda 😅
Öyleymiş :dd
😂😂
Mesleği önemli değil kültürlü ve hanım olsun onun mesleği ile evlenmeyeceğim zaten bu yönden baktığımız için hep kaybediyoruz...
Orasi oyle ama birde soyle bakin aslında kaybetmekte sayılmaz çünkü. Ozellikle ülkemizde erkegin kadina bakmasi gibi algilanan bir şey var erkekte psikolojik baskı hisseder. Eger bir bayanin maddi durumu 5 6 bin kazanirken erkek 1 e çalışırsa erkek ezildigini hisseder kadin ezmese bile bu da bir cok soruna yol aciyor. Ya da kadin kendini ustun goruyor benim sayemde kadin oldugum halde geciniyorz diye kibire kapilabiliyor. Erkeklik gururu gibi bu yuzden bence meslek olarak bakmamizda gerekiyor.
Zaten güçsüz erkekler öyle düşünür benim çok şükür iyi bir gelirim var özgüvenim var benim kadınım çalışmasa da bakarım kadınıma.. gelirim düşük olsaydı da ekmeğimi yine taştan çıkarır bakardım eşime.. eşim bana Allah'ın bir emaneti ise ona bakmak benim borcum.. bana maddesel bakmayan kız bulduğum an evleneceğim diyorum kısmet tabi.. zaten kızlar erkeklere kariyer ve para erkeklerde Kızlara güzellik ve kariyer diye baktığı için gerçek evlilik olmuyor ve bitiyor herşey doyuma ulaşınca..
@dentist30 bravo !
@eflatun06 rica ederim gerçekleri söyledim..
Ev hanımı olsun olabilemek zor sanırım çorba yapmayı bilmeyen çocukları leylekler getiriyor sanan bayanlar var bu devirde:)
valla babam tıp fakültesinin önüne git ordan kız bul diyor.. ama ben dansçı hım dans öğretmeni felan olsun işte
Bilgisayar yeter bana ne yapayım karıyi :)
not: bacım bilgisayar ve yazılımla uğraşanlar genelde kızlarla ilgilenmez zor erkektir
yaa :( kardeş bi tavsiye ver nolur yaa cidden de ilgilenmiyo kimseyle :(
Kim la ?
tanıcan mı ? dur ben bunu soru başlığı olarak açayım
Sevdiğin kişi mi yoksa dalgasına mi sordun diye sordum
sevdiğim kişi
Zor erkek ama halledersin azim ettikten sonra. En yakın örneğin antalya da bir abim var manevi önüne onlarca kadın getirdiler hiç birini kabul etmedi. Hatta birisi paraanası güzellik kraliçesi idi. Kadının altında full+full 105bin liralık araba antalya terracityde 400bin liralık evde oturuyor :) para olunca güzellikte geliyor haliyle ama adam bana bilgisayar yetiyor dedi. Kadın istiyordu abim istemedi öyle zor tipler ışte
Ama o kadarda umutsuzluğa düşme eski bilgisayar mühendisleri kalmadı şimdi bir sürü üniversitede var belki o da normaller arasındadir
Benim mesleğim psikiyatri eşimin mesleği modacı veyahut tıp ile alakalı bir bölüm isterdim misal nörolog dahiliye veya estetik cerrah olmasını isterdim.
Enteresan özellikle o bölümleri istemen :/
Aynen gerçekten çok isterdim neden bence çok güzel hatta ve hatta muhteşem bir bölüm.
estetik cerrahı bir eş garip
estetik diyorum plastik değil :D
tamam işte gariip :D
Ya nesi garip ALLAH aşkına :D
bilemiycem :D
Kafana takma.
Kimseyi mesleğine göre ayırt etmiyorum insan olsun yeter
Eşimi mesleğine göre seçmem ama erkeklerde subay polis gibi meslekler yakışıyor üniforma dan dolayı
asla olmayacağı için istediğim gibi sallayabilirim
eskort
Özel tim benimki aşık mı oluyorum ne ergenlik sevgilimdi 😄
Helal para kazanan ve bana yeteri kadar vakit ayırabileceği bir iş :)
yaptığı işten zevk alıyorsa sıkıntı yok ben her türlü mutlu olurum
Haftasonu 2 gününü bana ayirabilecegi bir işi olması yeterli,,
Hukukçu nasıl hukukçu hakim mi savcı mi avukat mi avukatsa ne avukatı cezai islemler mi boşanma mi ¿
Benden çok soru sordun :)
Detaylar önemli 😎
Hakim olacak inşallah :D
aşçı olmasını isterdim saatlerce mutfakta kalırdık :)
Ben öğretmen olucam ona uygun bir işi olsun işte :) birde mümkünse erkek içinde bir işi olsun kızlar etrafında dolanmasin fazla :)
kaymakam, vali, belediye başkanı, sabancı veya koçun torunu v. s.
Başarılı bir ev hanımı ve anne olsun :)
İhtiyacımız yokken başka erkeğin yanında çalışmasın
Güzel :)
Doktor olmasını isterdim. Sevgilim de tıp okuyor, ben işin temelini attım kanki
Gizleneyim de kimse yok sirtim. agriyo yok basim. agriyo diye mesaj atmasin ben. iki yil sonra dr olucam inş. Onun da hakim, savci, cerrah falan olmasini isterim benden rutbeli olsun dimi 😏
Büyük bir holdingte CEO olmasına hayır demezdim :D Meslek olarak ise Mühendis olabilir elektrik elektronik, Makina mühendisi, doktor olabilir, avukat olabilir.
Petrol Şirketleri Sahibi ya da Sabancı Koç Birinin Kızıda Olsa Olur 😃
Saglikcilara pek guvenim yok, muhendis olsun isterdim.
grifik tasarımcısı, mimar, senarist bu tarz şeyler olabilir
eşim istedigi zman her isi yapabilebilmeli supermann olsun hahah :D
boyle soruya boyle cevap
Valla kültürlü olsun pekte bir önemi yok ama tercihen Milletvekili olabilir..
Kendi ayakları üzerinde durabildiği ve yaparken keyif aldığı pek çok mesleği desteklerim. Başkasının mesleğini bizim seçmemiz, bize yakışmaz :)
Dis hekimi olsun beraber is yerimizi acardik ve 24 saat beraberiz :))
İç mimar olmasını isterdim, Bende grafiker iki güzel meslek bir arada süper olurdu :)
Ben doktorum. Hukukçu olmasını isterdim. Belki de öğretmen.
valla ben askerim bana en uygun meslek grubu sağlıkçı veya eğitimci
Çok uçlarda bir meslek olmadıgı ve konumlarımız birbirine yakın olduğu sürece çok farketmez ama gönül ister avukat olsun :)
Tesekkur ederim eig sectigin icin 😊😊